A saját logós csomagolópapírok marketing előnyei
Csomagolópapírt, tasakot, zacskót a legtöbb eladó használ valamilyen formában, legyen szó ajándékboltról vagy pékségről. A legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás az általános csomagolások használata, melyek minta nélküliek vagy általános mintázattal rendelkeznek. Érdemes azonban kicsit többet költeni saját logós csomagolópapírra, marketing szempontból ugyanis sokkal jobb választásnak bizonyul.
A saját logós csomagolások segítenek a régi vásárlók megtartásában, de legnagyobb előnyük az új vásárlók szerzésében jelentkezik. Gondoljunk csak bele, ha végigmegyünk egy bevásárlóközponton, a vásárlók nagy része olyan táskában viszi a megvásárolt termékeket, melyek az adott márka logójával vannak ellátva. Ugyanígy érdemes használni a saját logós csomagolásokat is. Ezeket kevesebben fogják látni, mert gyakran egyből egy táskába kerülnek, de még így is nagyon jó marketing értéke van.
Az egyedi csomagolás a már meglévő vásárlók megtartásában is segít egy kicsit, ugyanis szívesebben vásárolnak az emberek olyan helyen, ahol látják, hogy az ilyen apróságokra is odafigyelnek.
A saját logós csomagolás minimális plusz költséget jelent csak a cégeknek, ugyanis nagy mennyiségben nagyon olcsón lehet ma már csomagolóanyagokat, papírtasakokat előállítani. Mivel egy eladónak nagy mennyiségben van szüksége ezekre az anyagokra, így gyakran csak csomagolásonként pár forinttal növekszik meg a kiadás, és ezért cserébe egy nagyon jó marketing eszköz jár.